sobota, 2 stycznia 2016

Happy New Year!

Ok, więc hejka moje Hefalumpy!

Witam was w pierwszym poście w tym roku :D *wszyscy krzyczą yaaay*
Na początku chcę wam życzyć szczęśliwego Nowego Roku! tak, tak wiem, że to oklepane, ale nie mam pomysłu na nic bardziej kreatywnego :P

W każdym razie co chcę zrobić w tym poście? Podsumować rok 2015, powiedzieć trochę o postanowieniach noworocznych (sezon na odchudzam się od jutra uważam za rozpoczęty) i opowiedzieć trochę o moich planach na rok 2016. Zaczynajmy :)

                                                    ~~~~PODSUMOWANIE 2015~~~~

Ok, więc co udało mi się osiągnąć (?) w 2015 :

- przede wszystkim założyłam bloga
- zgromadziłam na nim 43 obserwatorów
- poznałam wspaniałe blogerki Jólke Kólke oraz Martynę, która zrobiła dla mnie szablon :D
- pojechałam na wieeele konwentów
-spotkałam Madlencie ^^ (https://www.facebook.com/Madlencia/?fref=ts)
- wiele, wiele innych...

     




 
                                                  ~~~~POSTANOWIENIA~~~~

Pierwsze co mi się nasuwa na myśl to pewnie reklamy suplementów diety i innych nie potrzebnych bzdetów. Postanawiamy sobie milion rzeczy, które chcemy osiągnąc, ale i tak tego (zazwyczaj) nie robimy. Postanowiłam, że też zrobię taką ,,listę'' z postanowieniami na ten rok.

A więc :

-rozwinąć bardziej bloga
-zrobić costplay Jinx (League of Legends)
-pojechać na PYRKON
- i pewnie jeszcze dużo rzeczy, które wymyślę w ciągu roku :P

 

Na koniec chcę wam jeszcze raz złożyć najserdeczniejsze życzenia dużo zdrowia, szczęścia i spełnienia marzeń.


Niech moc będzie z wami i do następnego. Bye
~Iggy :* 

PS : Playlista - https://play.spotify.com/user/iggyhelenplay/playlist/0fBRluxrm02qonKtYtMEpr Zapraszam :)

2 komentarze:

  1. Dla mnie rok 2015 był cudowny! Poznałam wiele osób, bylam na wielu wyjazdach itd :) Dziękuje za życzenia, tobie zycze przede wszystkim byś spelnila swoje marzenia i by ten rok był jeszcze lepszy! <3

    Pozdrawiam Natasza! ♥
    Natt - dream destination- Nowy Post!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Rozwinięcie bloga to bardzo dobry pomysł, na pewno uda ci się osiągnąć coś w blogowaniu w 2016 :) Mi marzy się pojechanie na jakiś meet up ze znanymi osobami w tym roku :)
    blog Przygody-Mileny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Podoba ci się post? Chcesz pokazać mi swoje dzieła? Zostaw komentarz pod postem :) Wiem wtedy, że mam dla kogo pisać :D

~By : Iggy