poniedziałek, 18 stycznia 2016

♥Recenzjowo♥ James Dashner ,,Więzień Labiryntu''

Hejka moje Hefalumpy!

Nowy Rok już za nami, postanowienia zrobione i prezenty przeczytane :)
Znalezione obrazy dla zapytania więzień labiryntuPrzypełzłam do was po całkiem długiej przerwie (spowodowanej moim lenistwem) przychodzę do was z pierwszą od dawna recenzją. Dziś na warsztat biorę ,,Więźnia Labiryntu''.


Kiedy Thomas budzi się w ciemnej windzie, jedyną rzeczą jaką pamięta jest jego imię. Kiedy drzwi się otwierają jego oczom ukazuje się grupa nastoletnich chłopców, która wita go w Strefie – otwartej przestrzeni otoczonej wielkimi murami, która znajduje się w samym centrum wielkiego i przerażającego labiryntu.

Podobnie jak Thomas, żaden z mieszkańców Strefy nie wie z jakiego powodu się tu znalazł i kto ich tu zesłał. Czują jednak, że ich obecność nie jest przypadkowa i każdego ranka próbują znaleźć odpowiedź, przemierzając korytarze otaczającego ich labiryntu. Jednak ta droga nie jest łatwa, bowiem labirynt skrywa swoje okrutne tajemnice.

A więc co mogę powiedzieć o książce... Czyta się ją dosyć szybko i przyjemnie. Historia jest świetna - nigdy nie jesteśmy pewni co się stanie za parę stron. Książka nie nudzi, co jak dla mnie największym plusem.  Nie wiem co jeszcze mogę napisać , więc po prostu polecam wam do przeczytania tę oto właśnie książkę klimatem łudząco podobną do ,,Igrzysk Śmierci'' bądź też ,,Niezgodnej''.

Moja ocena : 9/10

A jaka jest wasza opinia o książce? Czytaliście ją? Jeśli tak, to podzielcie się swoją opinią w komentarzach :)

Na razie to wszystko, mam nadzieję, że post wam się spodobał.

                                                                 ~Iggy :*~

2 komentarze:

  1. czytałam, mi się podobała ;)

    http://sk-artist.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Postanowiłam, że zamówię sobie tę książkę :P Świetna recenzja :)

    http://kaasiaamojepisanie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Podoba ci się post? Chcesz pokazać mi swoje dzieła? Zostaw komentarz pod postem :) Wiem wtedy, że mam dla kogo pisać :D

~By : Iggy