czwartek, 24 grudnia 2015

Merry Christmas!

Hejka!

Dzisiaj chcę Wam złożyć życzenia :)

Więc życzę wam :

*zdrowia bo to chyba najważniejsze,

*szczęścia (tylko z umiarem czasem trzeba się trochę posmucić),

*pieniędzy (ale to nie najważniejsze),

*spełnienia marzeń ,

*i wszystkiego co byście chcieli :)

Pragnę wam z całego serca podziękować za to, że jesteście, komentujecie i wsppieracie mnie w tym co robię :) Dzięki wam mam motywację do działania. Jest was coraz więcej :D

Chcę jeszcze podziękować paru bliskim mi osobom :

* moim rodzicom, że nigdy nie zwątpili w to co robię

*Julce tej małej kulce (musiałam xD) która motywuje mnie swoimi groźbami yyyy... to znaczy inteligentnymi komami do pisania postów

*Oliwii aka Chomikowi z dynastii Myślników, która jako jedyna osoba była na tyle cierpliwa by zostać moim fotografem :D

*Miłoszynce, mojemu bratu z którym potrafię pisać nawet w środku nocy xD

*Mary za te wszystkie szaloone rzeczy które robiłyśmy w tym roku (kiedy nju mejk ap? XD)

* i na koniec Kubusiowi (heh xD) za to, że po prostu jest :*

Okejj, więc podsumowując życzę wam Wesołych  Świąt spędzonych w rodzinnym gronie.

~Iggy  :*

                                I just want you for my own
                            More than you could ever know
                                Make my wish come true
                           All I want for Christmas is you
                                               You baby

1 komentarz:

Podoba ci się post? Chcesz pokazać mi swoje dzieła? Zostaw komentarz pod postem :) Wiem wtedy, że mam dla kogo pisać :D

~By : Iggy