wtorek, 15 grudnia 2015

-Hej Iggy, mam problem...

Hejka moje Hefalumpy!

Czujecie to? Wiecie, zapach mandarynek i pierników. Widzicie to? Reklamy coca-coli, kindera itp. Słyszycie to? ,,All I want for Christmas is you'' w radiu pojawia się częściej niż ,,sezonowcy'', czyli piosenki, które po roku, góra dwóch znikają bez śladu. IDĄ ŚWIĘTA.



Idą święta a co za tym idzie prezenty. Fajnie jest je dostawać, ale czy nie jest super obdarować swoich najbliższych tym samym? Zawsze jednak pojawia się problem - co tej osobie będzie się podobać? W dzisiejszym poście pokaże wam parę uniwersalnych  propozycji na prezenty dla bliskich. Zapraszam.
















-Halo Iggy! Słuchaj mam problem. Nie wiem co kupić *tutaj jest komu* na święta. Pomóż!
 - A więc ...

                                                     *DLA MAMY, BABCI,CIOCI,STARSZEJ SIOSTRY*

Naprawdę fajną sprawą są zestawy kosmetyków np. z Rossman. W zależności od zestawu zawierają one kremy, płyny do kąpieli, żele pod prysznic i wiele, wiele więcej. Jeśli na serio nie macie już pomysłu to polecam wam kupienie karty upominkowej do ulubionego sklepu osoby dla której robicie prezent.

Znalezione obrazy dla zapytania zestaw z rossman świąteczny



                                                     *DLA BRATA, PRZYJACIELA,TATY*


Panowie też chcą o siebie zadbać! Tradycyjnie dobrym pomysłem są zestawy kosmetyków. Oczywiście dla mężczyzn :P Dla przyjaciele czy tam brata dobrym pomysłem jest kupienie paysafe card'a.


Znalezione obrazy dla zapytania zestawy kosmetyków dla mężczyzn

                                                      *DLA CHŁOPAKA*
Do akcji wkraczają misie. Serio. Nie wiem dlaczego stało się to tak popularne,  ale czemu nie? :D Co jeszcze jest niezłe... case na telefon, poduszka z jakimś selfiaczem. Pole do popisu jest ogromne.


Znalezione obrazy dla zapytania miś 

*DLA PRZYJACIÓŁKI*

Najlepszym pomysłem dla przyjaciółki jest coś, co skojarzy się z tobą np. naszyjnik. Kupienie książki typu ,,Zniszcz ten Dziennik'' czy ,,To nie Książka'' też jest super szczególnie, jeśli ty też posiadasz ją. Możecie wspólnie uwiecznić w nich wspólną destrukcje :)


Znalezione obrazy dla zapytania zniszcz ten dziennik
 


Ok, to już na tyle w dzisiejszym poście, mam nadzieję, że wyszedł całkiem nieźle. Następny post będzie już nie długo a tym czasem żegnam was. Paa :D

~By : Iggy

11 komentarzy:

  1. co prawda prezenty już kupiłam ale propozycje są świetne :D
    zachęcam do komentowania, obserwowania
    Nowy post

    OdpowiedzUsuń
  2. Zwłaszcza podoba mi się podoba propozycja dla przyjaciółki może nawet skorzystam.
    Mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  3. super blog obserwuje !
    brajank.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Oo zniszcz ten dziennik
    http://happinessismytarget.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  5. Naprawdę super propozycje ten misiu jest słodki <3

    Zapraszam do siebie :) http://moda-naszym-swiatem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. super post ;)
    zapraszam do siebie: www.fflare.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Słyszę, widzę i czuję! haha :D Ciekawe pomysły. :)
    http://nothinghappenswith.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. W sumie wydaje mi się, że małym stopniu pomogłaś, bo według mnie w ostatnich latach to zazwyczaj kupuje się kosmetyki rodzinie, co do przyjaciólki bardzo fajny masz pomysł. :)
    apocalypsefallen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Extra, ja lubie zestawy kosmetyków, to fajny pomysł na prezent, gotowe, zapakowane i luz :-) Buziaki
    Jasne, zacznij obs i daj znac:

    http://nataliazarzycka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Podoba ci się post? Chcesz pokazać mi swoje dzieła? Zostaw komentarz pod postem :) Wiem wtedy, że mam dla kogo pisać :D

~By : Iggy